အကုသုိလ္စိတ္ ၁၂ မ်ိဳးရွိတာကုိ သိၿပီးၿပီလုိ႔ ထင္ပါတယ္။ အဲဒီ ၁၂ မ်ိဳးမွာ ေလာဘက (၈) မ်ိဳး၊ ေဒါသက (၂) မ်ိဳး၊ ေမာဟက (၂) မ်ိဳးရွိတယ္။ ေလာဘ ရွစ္မ်ိဳးကုိ ေသခ်ာမွတ္မိရဲ႔လား မသိဘူး။ မွတ္မိတယ္ဆုိရင္ အဲဒီ ေလာဘကုိ ဒီလုိေလး ခြဲလုိ႔ ရတယ္။ ပံုစံ တစ္မ်ိဳးနဲ႔ အစုလုိက္ ခြဲျပတာေပါ့။
အကုသုိလ္မွန္း သိတာ ၄ မ်ိဳး
အကုသုိလ္မွန္း မသိတာ ၄ မ်ိဳး က တစ္မ်ိဳး။
လုပ္ခ်င္လုိ႔ လုပ္တာ ၄ မ်ိဳး
မလုပ္ခ်င္ဘဲနဲ႔ လုပ္တာ ၄ မ်ိဳး က တစ္မ်ိဳး။
တုိက္တြန္းလုိ႔လုပ္တာ ၄ မ်ိဳး
တုိက္တြန္းမႈမပါပဲနဲ႔လုပ္တာ ၄ မ်ိဳးကတစ္မ်ိဳးဆုိၿပီးေတာ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးခြဲလုိ႔ ရတယ္ေလ။
ဟုတ္ၿပီ။ အကုသုိလ္ဆုိတာ ဒီေလာက္ပဲလား။ အကုသုိလ္မွာ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟတုိ႔ပဲလား။ မနာလုိတာလည္း အကုသုိလ္မဟုတ္ဘူးလား။ ၀န္တုိတာလည္း အကုသုိလ္မဟုတ္ဘူးလား။ မေကာင္းမႈမွာ မရွက္တဲ့ အဟိရိကႏွင့္ မေကာင္းမႈမွာ မေၾကာက္တတ္တ့ဲ အေနာတတ္တုိ႔ကလည္း အကုသုိလ္မဟုတ္ဘူးလား။ ဘာလုိ႔ ဒီထဲမပါသလဲ။ မေတြ႕သလဲ။ ဘယ္လုိ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာလဲ။
ပ႒ာန္းမွာတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ခဏခဏ ထည့္ေျပာျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းအရာတစ္ခု ရွိတယ္။ အဲဒါက စိတ္ျဖစ္တုိင္း ေစတသိက္ျဖစ္တယ္ဆုိတာပါပဲ။ ဟုတ္လား။ တြဲၿပီးေတာ့ ျဖစ္တယ္။ ဘယ္လုိ တြဲျဖစ္သလဲ။
ဒီစိတ္ျဖစ္ရင္ သူနဲ႔ သက္ဆုိင္တ့ဲ ေစတသိက္ေတြ လုိက္ျဖစ္တယ္။ ဒီစိတ္ေပ်ာက္ပ်က္ရင္ သူနဲ႔ သက္ဆုိင္တဲ့ ေစတသိက္ေတြ လုိက္ေပ်ာက္ပ်က္တယ္။ ဒီစိတ္က ဒီအာ႐ံုဆုိရင္ သူနဲ႔သက္ဆုိင္တဲ့ ေစတသိက္ကလည္း အဲဒီ အာ႐ံုပဲ။ ဒီစိတ္က ဒါကုိ မွီၿပီးမွ ျဖစ္တယ္ဆုိရင္ သူနဲ႔ သက္ဆုိင္တဲ့ ေစတသိက္ကလည္း အဲဒီစိတ္မွီတာကုိ လုိက္မီွၿပီး ျဖစ္တာပဲ။ ဟုတ္ၿပီ။ တြဲေနတယ္။
အကုသုိလ္စိတ္အတြက္ အကုသုိလ္ေစတသိက္က ရွိၿပီးသားပါပဲ။ အကုသိုလ္စိတ္ျဖစ္တုိင္း အကုသုိလ္ေစတသိက္ျဖစ္ရေရာလား။ ဟင့္အင္း ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ေလာဘစိတ္ေၾကာင့္တစ္မ်ိဳး။ ေဒါသစိတ္ေၾကာင့္ တစ္မ်ိဳး၊ ေမာဟစိတ္ေၾကာင့္တစ္မ်ိဳးျဖစ္သင့္တာေတြပဲ ျဖစ္သြားမယ္။ သက္ဆုိင္ရာ သက္ဆုိင္ရာ အတုိင္း ျဖစ္သြားမယ္။ ဘယ္လုိေတြ ျဖစ္တတ္သလဲ။ အကုသုိလ္စိတ္ (၁၂) ပါးတည္းရွိတယ္။ အဲဒီထဲက စိတ္ေတြကုိ တစ္ပါးခ်င္းစီ ရွင္းျပရင္ အဘိဓမၼာနဲ႔ အလွမ္းေ၀းသူအဖုိ႔ မ်က္စိ႐ႈပ္သြားႏုိင္လုိ႔ တတ္ႏုိင္သမွ် အစုလုိက္ရွင္းျပသြားပါမယ္။
အကုသုိလ္ စိတ္ ၁၂ ပါးလံုးထဲက ဘယ္တစ္ပါးပါးျဖစ္ျဖစ္ လုိက္ျဖစ္ႏုိင္တဲ့ ေစတသိက္ကေတာ့ ေအာက္ပါအတုိင္းျဖစ္ပါတယ္။
၁။ မေကာင္းတဲ့ အာ႐ံုကုိ ထိေတြ႔ခံစားတတ္တဲ့ ဖႆ၊
၂။ မေကာင္းတဲ့ အာ႐ံုရ႕ဲဲ အရသာကုိ ခံစားတတ္တဲ့ ေ၀ဒနာ၊
၃။ မေကာင္းတာေတြကုိ မွတ္သားတတ္တဲ့ သညာ၊
၄။ မေကာင္းတာေတြအတြက္ အၿမဲတမ္းတက္ႂကြေနတဲ့ ၀ီရိယ၊
၅။ မေကာင္းမႈသာ စီးမုိးထားတဲ့ ဧကဂၢတာ၊
၆။ မေကာင္းမႈအတြက္ ကုိယ့္ကုိကုိယ္ေစာင့္ထိန္းတဲ့ ဇိ၀ိတိႃႏၵိယ၊
၇။ မေကာင္းမႈအာ႐ံုအေပၚကုိသာ ဦးၫြတ္ေနတဲ့ မနသိကာရ။
၈။ မေကာင္းမႈအတြက္သာ ႀကံစည္ေနတဲ့ ၀ိတက္၊
၉။ မေကာင္းမႈ အတြက္ အႀကိမ္ႀကိမ္အဖန္ဖန္သံုးသပ္ေနတဲ့၀ိစာရ၊
၁၀။ ဒီမေကာင္းမႈကုိ လုပ္မယ္လုိ႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္တဲ့ အဓိေမာကၡ၊
၁၁။ မေကာင္းမႈအတြက္ အခ်က္အလက္အျပည့္အစံုရွာတဲ့ ၀ီရိယ၊
၁၂။ မေကာင္းမႈအတြက္ ေက်နပ္တဲ့ ပီတိ၊
၁၃။ မေကာင္းမႈကုိ ျပဳလုိတဲ့ ဆႏၵ၊
၁၄။ တရားသလား မတရားဘူးလား မဆင္ျခင္ႏုိင္တဲ့ ေမာဟ
၁၅။ ၀က္ေတြ မစင္မွာေပ်ာ္သလုိ မေကာင္းမႈအတြက္ မရွက္တဲ့ အဟိရိက၊
၁၆။ ပုိးဖလံမီးကုိ မေၾကာက္သလုိ မေကာင္းမႈကုိ မေၾကာက္တဲ့ အေနာတၱပၸ၊
၁၇။ မမွန္မကန္တဲ့လမ္းကုိမွ ႏွလံုးသြင္းတဲ့ ဥဒၶစၥ စတဲ့ ေစတသိက္ (၁၇) ပါးျဖစ္ပါတယ္။
ဒီ (၁၇) ပါးလံုးဟာ အကုသုိလ္စိတ္ (၁၂) ပါးထဲက စိတ္တစ္ခုခု ျဖစ္တုိင္းလုိက္ျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ …
အကုသုိလ္မွန္းသိ၊ အကုသုိလ္အလုပ္ကုိ လုပ္ခ်င္၊ တုိက္တြန္းသူရွိတဲ့ ေလာဘစိတ္မွာလည္း ဒီေစတသိက္ေတြ ျဖစ္တယ္။ အကုသုိလ္မွန္းသိ၊ အကုသုိလ္အလုပ္ကုိ လုပ္ခ်င္၊ တုိက္တြန္းသူမရွိတဲ့ ေလာဘစိတ္မွာလည္း ဒီေစတသိက္ေတြ ျဖစ္တယ္။ အဲလုိ ကေနစ ေနာက္ဆံုး အမွားအမွန္ကုိ မခြဲျခားႏုိင္တဲ့ ယံုမွားမႈ ေမာဟစိတ္ ဒီေစတသိက္ (၁၇) ပါးျဖစ္ပါတယ္။ ပ်ံ႕လြင့္မႈ ေမာဟစိတ္မွာလည္း ဒီေစတသိက္ (၁၇) ပါးျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ပါးမွ မေလ်ာ့ဘူး။ (၁၇) ပါးလံုးျဖစ္ပါတယ္။
ေနာက္ အပုိင္း (၂) ကုိတင္ျပသြားပါမယ္။ အထက္က ဖႆ ၊ ေ၀ဒနာ စတဲ့ေစတသိက္ေတြကုိ အလ်င္းသင့္ရင္ျဖင့္ အက်ယ္တ၀င့္ ရွင္းျပသြားပါမယ္။
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://accounts.binance.com/ru-UA/register?ref=OMM3XK51
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.