နည္းနည္းေတာ့ ရွင္းျပရ ခက္လာၿပီ။ နိႆယမွာ သဟဇာတနိႆယနဲ႔ ပုေရဇာတနိႆယ ဆုိၿပီး ကြဲေနတာ ရွိတယ္။ သဟဇာတက သိၿပီးသားမုိ႔ သဟဇာတနိႆယကုိပဲ ေျပာေတာ့မယ္။ ပုေရဇာတပစၥေယာက်ေတာ့မွ ပုေရဇာတနိႆယကုိ ျပန္ေျပာေတာ့မယ္။ သဟဇာတ အတူတူျဖစ္တယ္ဆုိတာ ဘယ္လုိ အတူတူျဖစ္တာတုန္း။ ဘယ္လုိပံုစံနဲ႔ ျဖစ္တာတုန္းလုိ႔ ေမးလာစရာ ရွိလာေလေတာ့ နိႆယပစၥေယာကုိ ထပ္ေဟာခဲ့တယ္။ သဟဇာတ- တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု အညမည- အခ်င္းခ်င္း နိႆယပစၥေယာ မွီၿပီးေတာ့ ေက်းဇူးျပဳၾကပါတယ္တဲ့။ ဒါေလးပါပဲ။ မွီပံုမီွနည္းက ပန္းခ်ီတစ္ခုဟာ ကင္းဗတ္စတစ္ခုကုိ မွီသလုိ မီွပါတယ္တဲ့။ ကင္းဗတ္စမရွိရင္ ပန္းခ်ီဆုိတာ ျဖစ္မလာဘူး မဟုတ္လား။ အဲလုိ မွီသလုိကုိ မွီတာ။ ရဟန္းတစ္ပါး။ ကုိယ့္မွာ မရွိတာကုိ ရွိသေယာင္ေယာင္ ကုိယ္မလုပ္တာကုိ လုပ္သေယာင္ေယာင္ ေျပာလုိက္ေတာ့ တကာ တကာမေတြက လႉၾက ဒါန္းၾကတယ္။ ဘုရားရွင္ကေတာ့ အဲလုိရဟန္းမ်ိဳးကုိ “မဟာေစာရ-အႀကီးမားဆံုးသူခုိး” လုိ႔ ကဲ့ရဲ႕ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ ရခ်င္တဲ့ အာ႐ံုေၾကာင့္ (အာရမၼဏပစၥေယာ) ေလာဘျဖစ္လာတယ္။ (ေဟတုပစၥေယာ) နက္နက္နဲနဲ ႀကံစည္တယ္ (အဓိပတိပစၥေယာ) အနီးက ဆက္စပ္တာေရာ အေ၀းက ဆက္စပ္တာေရာ လုပ္ရတယ္။ (အနႏၲရပစၥေယာ၊ သမနႏၲရပစၥေယာ) ေလာဘဆုိတာ ေစတသိက္။ ေလာဘေစတသိက္ေၾကာင့္ စိတ္ျဖစ္ရတယ္။ (သဟဇာတပစၥေယာ) စိတ္ေတြေၾကာင့္လည္း ႐ုပ္ျဖစ္ရတယ္။ (အညမညပစၥေယာ) အဲလုိႀကီး ပစၥည္းေတြ အဆက္ဆက္ ျဖစ္ေပၚလာရျခင္းအေၾကာင္းက ထုိရဟန္းရဲ႕ အာ႐ံုေၾကာင့္။ အာ႐ံုကလည္း လက္ရွိ ေခတ္ႀကီးမွာ ေပၚေပါက္ေနတဲ့ ဖုန္းတုိ႔ ကားတုိ႔စတဲ့ မွီရာေတြေၾကာင့္။ အဲဒီအေပၚကုိ မွီၿပီးေတာ့မွ အာ႐ံုေတြ ျဖစ္ရတာေလ။ မွီရာ တည္ရာက (နိႆယပစၥေယာ) ဒါက ထင္သာျမင္သာတဲ့ နိႆယပစၥေယာ။ မျမင္သာ မထင္သာတဲ့ နိႆယပစၥေယာကေတာ့ အဘိဓမၼာပုိင္းဘက္ ေရာက္သြားၿပီ။ နည္းနည္းေလး ေျပာရရင္ ေ၀ဒနာေၾကာင့္ သညာျဖစ္တာ။ သညာက ဘာေၾကာင့္ျဖစ္ရတာလဲဆုိၾကျပန္ေတာ့ ေ၀ဒနာဆုိတဲ့ မွီရာေၾကာင့္ျဖစ္တာ။ ဒါဟာ နိႆယပစၥေယာပါပဲ။
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.