အျပင္မွာ အလုပ္ေတြမ်ားေနတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဗုဒၶျဖစ္စဥ္ကုိ ပစ္ထားမိသလုိျဖစ္သြားပါတယ္။ အခု အဂၢိဒတၱရေသ့ ရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ကေနစလုိ႔ ျပန္လည္ေရးသားပါမယ္။
ျမတ္စြာဘုရားက သုမနပန္းသည္ကုိ ခၽြတ္ေတာ္မူၿပီးေနာက္ ဒီအဂၢိဒတၱရ႕ဲအျဖစ္အပ်က္ကေလး ျဖစ္ေပၚလာတာပါ။ ဒီအျဖစ္အပ်က္လုိ႔ မေျပာခင္ အဂၢိဒတၱရ႕ဲ အျဖစ္အပ်က္ကေလးကုိ ႀကိဳေျပာမွ ရပါမယ္။ ေခတ္အေခၚအေ၀ၚနဲ႔ ဆုိရင္ အဂၢိဒတၱဟာ ေဗဒင္ဆရာပါ။ ရာထူးလည္း နည္းနည္းႀကီးပါတယ္။ ဘုရင္ရဲ႕ ေဗဒင္ဆရာဆုိပါေတာ့။ ဘုရင္အဆက္ဆက္ သူ႔ကုိ ေဗဒင္ဆရာအျဖစ္ခန္႔ထားပါတယ္။ ဘုရင္ႏွစ္ဆက္၊ သံုးဆက္ေျပာင္းလာေတာ့ ဘုရင္က ငယ္လာတယ္။ သူက အသက္ႀကီးလာတယ္။ ေဗဒင္ဆရာပဲ။ ခန္႔မွန္းမိမွာေပါ့။ ဘုရင္ငယ္ငယ္ေလးဟာ ငါ့လုိ ပုဏၰား အုိႀကီးကုိ အၾကာႀကီးသေဘာမက်ႏုိင္ဘူးလုိ႔ေပါ့။ ဒါန႔ဲ သူေတာထြက္ခဲ့ပါတယ္။ ေျပာရဦးမယ္။ အဲဒီေခတ္က အသက္ႀကီးလာရင္ ေတာထြက္ရမယ္လို႔သတ္မွတ္ထားၾကတယ္ဗ်ာ။ ရေသ့ ရဟန္း၀တ္ရမယ္ေပါ့။ ဒီေတာ့ အဂၢိဒတၱ ကလည္း ေတာထြက္ခဲ့တယ္ဆုိပါေတာ့ဗ်ာ။ ဆရာေတာထြက္ေတာ့ တပည့္ေတြလည္း လုိက္ထြက္ၾကတယ္။ တစ္ေသာင္းေလာက္ေတာင္ရွိတယ္။ တပည့္ေတြက။ အဲဒီတပည့္ေတြနဲ႔အတူ ေတာတစ္ေတာဆီကုိ ေတာထြက္ခဲ့တယ္။ ေဗဒင္ဆရာပဲ လုပ္ခဲ့သူဆုိေတာ့ ဘာကုိးကြယ္ရမယ္မွန္းမသိဘူးေလ။ ဒါနဲ႔ ေတာထဲ ရွိတဲ့ သစ္ပင္ေတြ ေတာင္ပုိ႔ေတြကုိ ကုိးကြယ္ေနတယ္ဆုိပါေတာ့။ ရာဂစိတ္တစ္ခ်က္ေပၚရင္ သဲတစ္ဆုတ္ လာပံုစတမ္းဆုိၿပီး ေနရာတစ္ခု သတ္မွတ္ထားတယ္။ အဲဒီေနရာကုိလည္း ကုိးကြယ္တယ္။ ၾကာေတာ့ ေတာင္ပုိ႔ပံုစံေလးျဖစ္လာတယ္။ အဲဒီလုိ သူကုိးကြယ္တဲ့ ေတာင္ပုိ႔တစ္ခုမွာ နဂါးႀကီးတစ္ေကာင္လာေနတယ္ဗ်။ ရေသ့ေတြက လာလာအ႐ုိအေသေပးတာကုိ ပထမေတာ့ နဂါးက စိတ္တုိေသးတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူ႔ကုိ ကုိးကြယ္ေနမွန္းသိေတာ့ ၿငိမ္ေနလုိက္တယ္။ နတ္ကုိးကြယ္သူမ်ား သိသင့္တယ္။ တိရစၧာန္ေတာင္မွ သူ႔ကုိ ကုိးကြယ္မွန္းသိေတာ့ ၿငိမ္ခံေနေသးတယ္ဗ်ာ။ နတ္စိမ္းေတြ နတ္ဆုိးေတြ နတ္ည့ံေတြလည္း ကုိယ့္ကုိ ကုိးကြယ္ေနမွန္းသိရင္ ဘယ္စိတ္ဆုိးေတာ့မွာတုန္း။ အဲ ကုိးကြယ္ေနလက္စ ျဖတ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ လာခဲ့… ငါ့ အစြမ္းေတြသိေစရမယ္ဆုိၿပီး ရွိစု မဲ့စု နတ္တန္ခုိးထုတ္ေတာ့မွာေပါ့ဗ်။ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား။ ခုလည္း နဂါးက ကုိးကြယ္ခံေနတယ္။ အဂၢိဒတၱပုဏၰားရ႕ဲ ကၽြတ္တမ္း၀င္ခါနီး အခ်ိန္ကုိ ဘုရားရွင္က သိျမင္ေတာ္မူပါတယ္။
ဘုရားရွင္က ရွင္ေမာဂၢလာန္ကုိ ေခၚတယ္။ ၿပီးေတာ့
“ခ်စ္သား. . . လူအမ်ား မဟုတ္တဲ့လမ္းကုိ ေလွ်ာက္ခုိင္းေနတဲ့အဂၢိဒတၱကို သင္ဘာလုိ႔ လစ္လွ်ဴ႐ႈေနရပါသလဲ” လုိ႔ေမးေတာ္မူတယ္။
“မွန္ပါဘုရား၊ အဂၢိဒတၱတုိ႔လူစုဟာ မ်ားတယ္ဘုရာ့၊ တပည့္ေတာ္ မႏုိင္ႏုိင္ပါဘူး”
“ငါဘုရားလည္း လာခဲ့မည္ ခ်စ္သား” ဆိုတာနဲ႔ ရွင္ေမာဂၢလာန္ဟာ ရေသ့ေတြရွိရာဆီ ႂကြသြားပါတယ္။
ေမာဂၢလာန္ႂကြသြားေတာ့ ရေသ့ေတြက မ်ားတယ္ေလ။ ဒီတုိင္းမျဖစ္ႏုိင္လုိ႔ မုိးအရင္ ရြာခုိင္းလုိက္တယ္။ မုိးရြာေတာ့ ရေသ့ေတြက သူ႔ေက်ာင္းကုိယ့္ေက်ာင္း၀င္ၾကတယ္။ အဒီအခ်ိန္က်မွ ရွင္ေမာဂၢလာန္က အဂၢိဒတၱတဲေရွ႕မွာ သြားရပ္ပါတယ္။
“အဂၢိဒတၱ”
ရွင္ေမာဂၢလာန္ရဲ႕ေခၚသံကုိ အဂၢိဒတၱေဒါပြသြားတယ္။ သူ႔ကုိ ဘယ္သူမွ အဲလုိ မေခၚရဲဘူးေလ။ ငါ့ကုိ တည္းခြင့္ေပးပါ ဆုိေတာ့ ဘယ္ရေတာ့မလဲ။ နဂုိရ္ေဒါပြေနတာကုိ။ မရဘူးေပါ့။ ဒီလုိနဲ႔ သူတုိ႔ကုိးကြယ္တဲ့ေတာင္ပုိ႔မွာ တည္းခြင့္ရတယ္ပဲ ဆုိပါစုိ႔။ မနက္လင္းေတာ့ အဂၢိဒတၱက တပည့္ ရေသ့ေတြ ေခၚၿပီး ေတာင္ပုိ႔ဆီ အေလာင္းေကာက္လာတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ။ နဂါးက နဂုိရ္ကမွ ေဒါသခပ္ႀကီးႀကီးရယ္။ မေန႔ညတုန္းကေတာ့ သူေျပာလုိက္ေသးတယ္။ ငါ့ရွင္ဘာသာ င့ါရွင္ တည္းတာေနာ္။ ငါတည္းခုိင္းတာမဟုတ္ဘူးလုိ႔။ ဒါေပမယ့္ ရွင္ေမာဂၢလာန္ကုိ နဂါးက အေမာက္နဲ႔ အုပ္မုိးထားေပးတာကုိ ေတြ႕လုိက္တယ္။
“ဟ … ဒီရဟန္းက တန္ခုိးႀကီးလွခ်ည္လား”
လို႔ တအံ့တၾသ ေရရြတ္ၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ဘုရားရွင္ႂကြလာတယ္။ ဘုရားရွင္ကုိ ရွင္ေမာဂၢလာန္က ေနရာေပးတယ္။ ရေသ့ေတြကေတာ့ ရွင္ေမာဂၢလာန္ကုိ အထင္ႀကီးေနတုန္း။ ဒါေပမယ့္ ရွင္ေမာဂၢလာန္က ဘုရားရွင္ကုိရွိခုိးတယ္။
“ဒီရဟန္းက သင့္ထက္တန္ခုိးႀကီးသလား”
လို႔ေမးတယ္။
“ဘုရားရွင္က ငါ့ရဲ႕ ဆရာပဲ။ ငါက သူ႔ရဲ႕ သာ၀ကမွ်သာျဖစ္တယ္” ဆုိေတာ့မွ ဘုရားရွင္ကုိ ၀ုိင္း၀န္းရွိခုိးၾကတယ္။ ဘုရားရွင္က အဂၢိဒတၱကုိ ေမးတယ္။
“သင့္တပည့္ေတြကုိ သင္ဘယ္လုိဆံုးမသလဲ”
“ဒီေတာ ဒီေတာင္ေတြကုိ ကုိးကြယ္ပါ။ ဒီလုိကုိးကြယ္ရင္ သင္တုိ႔ ဆင္းရဲ အေပါင္းမွ ကင္းလြတ္လိမ့္မယ္လုိ႔ ေဟာပါတယ္ ဘုရား ” ဆိုေတာ့ ဘုရားရွင္က သစ္ပင္ကုိ ေတာေတာင္ကုိ ကုိးကြယ္ျခင္းဟာ ဆင္းရဲ အေပါင္းမွ လြတ္ျခင္းအေၾကာင္းမဟုတ္ဘူးလုိ႔ ေဟာျပေတာ္မူပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကုိးကြယ္ရာ အစစ္အမွန္ကုိလည္း ေဟာျပေတာ္မူပါတယ္။ ရေသ့အေပါင္း ဧဟိဘိကၡဳ ရဟန္းေတြျဖစ္ကုန္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ အဂၢိဒတၱကုိ ကုိးကြယ္တဲ့ ဒကာ ဒကာမေတြ ေရာက္လာတယ္။ ရေသ့မွ တစ္ဆင့္ ရဟန္းျဖစ္သြားတဲ့ ရဟန္းေတြနဲ႔ အတူ ဘုရားရွင္ကုိ ေတြ႕ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘုရားရွင္က ျမတ္သလား။ အဂၢိဒတၱက ျမတ္သလားမသိဘူးျဖစ္သြားတယ္။ ဘုရားရွင္က
“သင့္ဒကာ ဒကာမတုိ႔၏ ယံုမွားမႈကုိ သင္ကိုယ္တုိင္ျဖတ္ေတာက္ေလာ” လုိ႔ အဂၢိဒတၱကုိ မိန္႔ေတာ္မူတယ္။ အဂၢိဒတၱက ေကာင္းကင္မွာ တန္ခုိးအမ်ိဳးမ်ိဳးျပၿပီး ဘုရားရွင္ရ႕ဲ ေျခရင္းမွာ ၀ပ္စင္းရွိခုိးလုိက္ပါတယ္။
ေနာက္ဘုရားရွင္က ဇမၺဳက ကုိ ခၽြတ္ေတာ္မူပါတယ္။
ဇမၺဳကကုိ ခၽြတ္မယ္ဆုိေတာ့ ဇမၺဳကအေၾကာင္းကုိ အရင္ေျပာမွ ျဖစ္မွာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဓမၼကထိက ဆရာေတာ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒီဇမၺဳက အေၾကာင္းကုိ တရားထဲ ထည့္ေဟာ ေလ့ရွိပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ဣႆာနဲ႔ မစၧရိယအေၾကာင္းကုိ ေဟာရင္ ဇမၺဳက အေၾကာင္းကုိ သာဓက အျဖစ္ျပၾကပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ၾကားဖူးၿပီးသားျဖစ္မွာပါ။ သိလည္း သိၾကမွာပါ။ အိမ္သာနားမွာ ေျခတစ္ဖက္ေထာက္ရပ္ၿပီး ပါးစပ္ကုိ ဟထားတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေလ။ ၿပီးေတာ့ ခ်ီးကုိ စားတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေလးေလ။ ေျခတစ္ဖက္ေထာက္ထားတာက ေနာက္ေျခတစ္ဖက္ ကုိခ်လုိက္ရင္ ကမာၻႀကီး ပ်က္သြားမွာမုိ႔ဆုိလားပဲ။ ပါးစပ္ဟ ထားတာက ေလကုိပဲ စားတယ္တဲ့ေလ။ ေနတာက ေစ်းအိမ္သာနားမွာ။ ဒါေပမယ့္ လူေတြက မုိက္မဲတဲ့လူေတြ မေတြးေခၚတတ္တဲ့ လူေတြက ပုိမ်ားတယ္ မဟုတ္လား။ ဇမၺဳက ေျပာတာကုိ အဟုတ္မွတ္ေနတဲ့လူေတြက အမ်ားသား။ စားစရာေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးလာပုိ႔ၾကတယ္။ ဇမၺဳက ေျမဇာျမက္ဖ်ားေလးနဲ႔ စားစရာေလးကုိ တုိ႔ၿပီး ျမက္ဖ်ားေလးကုိ လွ်ာေပၚတင္လုိက္တယ္ ဆုိရင္ပဲ ၀မ္းသာသြားၾကတဲ့ပုဂၢိဳလ္က ဒုနဲ႔ေဒး။ ဘယ္… ဟုိက ထမင္းေတြကုိ စားလုိ႔မွ မရတာ။ စားခ်င္စိတ္လည္း မရွိဘူး။ ခ်ီးပဲ စားခ်င္ေနတာ။ စားခ်င္မွာေပါ့။ ကႆပဘုရားရွင္လက္ထက္မွာ ရဟန္းတစ္ပါးကုိ ထမင္းစားမယ့္အစား ခ်ီးစားပါလား လုိ႔ ျပစ္မွားဖူးတဲ့ ၀စီကံက ခ်ီးပဲ စားခ်င္ေနတာကုိး။ ေမြးကတည္းက ထမင္းကုိ အတင္းေကၽြးရင္ အန္တယ္ဗ်ာ။ ငုိတယ္ဗ်ာ။ ထြက္ေျပးတယ္ဗ်ာ။ အဲလုိ။ အ၀တ္လည္း ၀တ္ေပးလုိ႔မရဘူး။ ဘယ္ရမွာလဲ။ အဲဒီရဟန္းကုိ သကၤန္း၀တ္ေနမယ့္အစား ဗလာထီးေနတာက ပုိေကာင္းေသးတယ္ လုိ႔ ေျပာဖူးတဲ့ အျပစ္ရွိတာကုိး။ ကုတင္ေပၚမွာ လည္း အိပ္လုိ႔မရဘူး။ အဲဒီရဟန္းကုိ ကုတင္ေတြနဲ႔ အိပ္မယ့္အစား ေျမႀကီးမွာ အိပ္ပါလားလုိ႔ ျပစ္မွားဖူးတဲ့ ၀စီကံက ေမြးသမိခင္ ေမြးဖင္ေတြကုိ အရွက္ခြဲေစခဲ့တယ္ေလ။ ဒီဘ၀မွာ သူ႔မိဘေတြက တကယ့္ ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲ ခ်မ္းသာသူေတြ။ ကုတင္ေပၚသိပ္တာကုိ ေျမေပၚ ဆင္းအိပ္တယ္။ ထမင္းေကၽြးတာကုိ ခ်ီးစားတယ္။ အ၀တ္၀တ္ေပးရင္ ငုိတယ္။ မိဘက စြန္႔ပစ္ၿပီေလ။ သူ႔မိဘေတြက ဂုဏ္သေရရွိမိဘ။ သူ႔လုိ သားသမီးရွိရင္ ဂုဏ္ပ်က္မွာေပါ့။ ဒီေတာ့ ေတာင္းစား တတ္တဲ့အရြယ္ကတည္းက စြန္႔ပစ္ခဲ့တာ။ ဇမၺဳက ကလည္း အကုသိုလ္ႀကီးတဲ့သူ။ လံုး၀ အိမ္မွာ မေနဘူး။ ေစ်းနားေလးသြားေနတယ္။ ခ်ီးထုိင္စားတယ္။ ၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားေတြ ျမင္ေတာ့ ၿမိဳ႕က ႏွင္ထုတ္တယ္။ တကၠတြန္းေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းမွာ ရဟန္းသြား၀တ္တယ္။ အဲဒီက သူ႔ဆံပင္ကုိ အုန္းမႈတ္နဲ႔ ညႇပ္တယ္။ ဆြဲတယ္။ ဒါကလည္း သူ႔အကုသိုလ္ပဲ။ အဲဒီ ရဟန္းကုိ ေခါင္းကုိ အုန္းမႈတ္နဲ႔ ဆြဲညႇပ္ပါလား ဘာညာနဲ႔ ေျပာဖူးထားတယ္ေလ။ အဲဒီတကၠတြန္းေတြကလည္း ဇမၺဳက က ခ်ီးကုိပဲ စားမွန္းသိတဲ့ေနာက္ ေက်ာင္းက ႏွင္ထုတ္လုိက္တယ္။ ဇမၺဳကကလည္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ထြက္တယ္။ ဒါေပမယ့္သူက ခပ္ဆန္းဆန္းေလး ေနတယ္။ ေျခတစ္ဖက္ ေျမေပၚ မခ်ဘူး။ ပါးစပ္ကုိ ဟထားတယ္။ အဲဒီမွာ သူ႔ကုိ ကုိးကြယ္တဲ့လူေပါတယ္ေလ။ စားစရာ မပူရ။ ေသာက္စရာမပူရ၊ အ၀တ္အစားမလုိ။ အဲလုိဘ၀မွာ ေနထုိင္ရတဲ့ သူကေတာင္ သူမ်ား အၾကည္ညိဳခံတာကုိ လုိခ်င္ေသးတယ္ေနာ္။ လူ႔စိတ္က ဘယ္လုိမွန္းမသိဘူး။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာက ရဟန္းေတြကုိ ႏႈတ္နဲ႔ေတာင္ မျပစ္မွားဖုိ႔ပါပဲ။ ၀စီကံ ကႀကီးတယ္ေနာ္။ ကံသံုးပါးထဲမွာ ၀စီကံကုိ အႀကီးဆံုးလုိ႔ သတ္မွတ္လုိ႔ရတယ္။ ဘုရားရွင္ ပါရမီျဖည့္ခဲ့တဲ့ ေလးသေခ်ၤနဲ႔ ကမာၻတစ္သိန္းမွာ မုသာ၀ါဒကံကုိ လံုး၀ မက်ဴးလြန္ခဲ့ဘူးဗ်။ ရဟန္းေတြအေပၚ ၀စီကံနဲ႔ ျပစ္မွားတာေတာင္ ဒီေလာက္အျပစ္ႀကီးမွေတာ့ဗ်ာ မျပစ္မွား ၾကနဲ႔ေပါ့။
ဒီလုိနဲ႔ ဇမၺဳကဉာဏ္က ရင့္သန္ခ်ိန္ေရာက္လာပါတယ္။ ဒါကုိ ဘုရားရွင္က သိျမင္ေတာ္မူပါတယ္။ ဆြမ္းခံအျပန္မွာ ဘုရားရွင္က ဒီည ငါ ဇမၺဳကဆီ သြားမယ္ လုိ႔ အာနႏၵာကုိ ေျပာလုိက္ပါတယ္။ အာနႏၵာက တပါးတည္း ႂကြသြားမွာလား လုိ႔ ေမးပါတယ္။ ဘုရားရွင္က ဟုတ္ပါတယ္လုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူတယ္။ ဒီစကားကုိ နတ္ေတြက ၾကားေတာ့ မုိးေတြ ဆက္တုိက္ ရြာသြန္းေစပါတယ္။ ညခ်မ္းမွာ ဘုရားရွင္က ဇမၺဳက ဆီ ႂကြသြားပါတယ္။
“ဇမၺဳက”
ဘုရားရွင္က ဇမၺဳကကုိ ဇမၺဳက လုိ႔ေခၚလုိက္ပါတယ္။
“ဘယ္အယုတ္တမာက ငါ့နာမည္ေခၚတာလဲကြ”
ဇမၺဳက အတြက္ကဟုတ္တယ္ေလ။ ခုေလာေလာဆယ္ လူေတြ အမ်ားႀကီး ကုိးကြယ္ ခံေနရသူ။ သူ႔နာမည္ေခၚဖုိ႔ မေျပာနဲ႔ သူ႔ကုိ ေစ့ေစ့ေမာ္ၾကည့္ရဲတဲ့ သူေတာင္ မရွိတဲ့ အခ်ိန္မွာ။ ေခၚလုိက္တာက ငယ္နာမည္ကုိ။
“ငါရဟန္းပါ ဇမၺဳက”
“ဘာကိစၥလဲ”
“ဒီည ဒီမွာတည္းခ်င္လုိ႔”
“မရဘူး ရဟန္းႀကီး”
ေျပာရဦးမယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ႕ စကားကုိ သံုးခြန္းေက်ာ္ေအာင္ ျငင္းႏုိင္တဲ့သူ ဒီကမၻာမွာ မရွိဘူးဗ်။ ဒီလိုနဲ႔ ညဦးမွာ စတုမဟာရာဇ္နတ္လာတယ္။ ညသန္းေခါင္မွာ သိၾကားလာတယ္။ မနက္လင္းခါနီးမွာ ျဗဟၼာႀကီးလာတယ္။ ဒါကုိ ဇမၺဳကက ျမင္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘုရားရွင္ကုိ ေမးတယ္။ သူတုိ႔ဘယ္သူေတြလဲေပါ့။ ဘုရားရွင္က ေျပာျပတယ္။ အဲဒီေနာက္ ဇမၺဳက က သူ႕ကုိယ္သူ ေျပာသလုိလုိ ညည္းသလုိလုိနဲ႔ ႂကြားတယ္။
“က်ဳပ္ ဒီမွာ ၅၅ ႏွစ္လံုးလံုး ေလပဲစားလာတာကုိေတာင္ ဒီလုိနတ္ေတြက မသိဘူးဗ်ာ” တဲ့။
“ဇမၺဳက တျခားအသိဉာဏ္မရွိတဲ့ လူေတြကုိ လွည့္စားလုိ႔ ရခ်င္ရမယ္။ ငါ့ကုိေတာ့ မလွည့္စားႏုိင္ဘူး” ဇမၺဳကရဲ႕ ဒီလုိျဖစ္ေနရျခင္း အေၾကာင္းကုိ ေဟာျပလုိက္တယ္။ ဇမၺဳက လွန္႔သြားတယ္။ တရားအဆံုးမွာ အရဟတၴဖုိလ္ရတဲ့ ဧဟိဘိကၡဳ ရဟႏၲာျဖစ္သြားပါတယ္။
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.