အတၳိ – ရွိတယ္။ နတၳိ – မရွိဘူး။ ဗလာ၊ သုည။ တာရာမင္းေ၀ ကဗ်ာေလးကုိ ရြတ္ျပရမလုိလုိ ျဖစ္ေနတယ္။ “မီးေတြ ႐ုတ္တရက္ ၿငိမ္းသြားေတာ့ သူတုိ႔က ေျပာတယ္၊ ဘာမွ မျမင္ရေတာ့ဘူး တဲ့။ ဟင့္အင္း မဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ အေမွာင္ကုိ ျမင္ၾကရတာပါ” ဆုိတာေလ။ အလင္း မရွိရင္ အေမွာင္ ေရာက္လာတယ္။ အလင္း မရွိျခင္း ေက်းဇူးေၾကာင့္ အေမွာင္ကုိ ျမင္ရျခင္း အက်ိဳးျဖစ္တယ္။ ဒါဟာ နတၳိပစၥေယာပဲ။ အဘိဓမၼာနဲ႔ ေျပာရရင္ ေရွးေရွးစိတ္ ခ်ဳပ္မွ ေနာက္ေနာက္ စိတ္ျဖစ္တာေပါ့ဗ်ာ။ အနႏၲရႏွင့္
တူေနတယ္။ ဘယ္လုိ တူတာလဲဆုိေတာ့ အနႏၲရကလည္း အျခားမဲ့ေလ။ ငါ ၿပီးေနာက္ မင္းျဖစ္အဲလုိပဲ။ နည္းနည္းပဲ ထူးျခားတယ္။ ဒီထူးျခားမႈကုိ တရားထုိင္ဖူးမွ သိမယ္။ အနႏၲရရဲ႕ ဒီစိတ္ျဖစ္ၿပီးမွ ဒီစိတ္ျဖစ္တယ္ဆုိတာက တစ္စိတ္နဲ႔ တစ္စိတ္ ၾကားမလပ္ဘူး။ ဆက္ေနတယ္။ နတၳိ က်ေတာ့ ၾကားမွာ ျပတ္သြားတယ္။ ပထမစိတ္ရဲ႕ ျဖစ္ တည္ ပ်က္ သံုးပါးလံုးကုိ ေက်ာ္ၿပီးမွ ေနာက္ စိတ္ ျဖစ္ တည္ ပ်က္ ျဖစ္တာမ်ိဳးကုိ နတၳိလုိ႔ ဘုရားရွင္က ေဟာေတာ္မူပါတယ္။ ေရွးစိတ္ ရွိေနေသးရင္ အစြမ္းက်န္ေနေသးရင္ ေက်းဇူးမျပဳႏုိင္ဘူး။ ေရွးစိတ္ မရွိကုိ မရွိေတာ့မွ လုံး၀ျပတ္သြားမွ ေက်းဇူးျပဳတာကုိ နတၳိပစၥေယာလုိ႔ ေခၚပါတယ္။
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!